Kızlar ayın 22 sinde randevum var. 19+1 oluyorum o tarihte.
Özemdeki doktorum 20-22. Haftalar arasi yapılıyo demişti ama biraz araştırdım 18-23 haftalar arası uygunmuş.
Cerrahpasadaki prof.ali benian hocaya randevu zor bulunuyor bunu yakalayabildim yapar dimi haftam uygun oluyor 19+1?