h61 Bir kaç tanıdığım hamile misin öyle duruyorsun dedi kan testleri negatif çıktı 6 gün gecikmem var şüpheye düştüm laf mı arıyorlar ciddi olabilirler mi? Hamilelik yüzden anlaşılır mı böyle bişey yaşayan var mı merak ettim ?
handhnde h61 evlendiğim günden beri her gün hamile misin diye sordular 🤣 ama korunuyorduk. Yok hamile değilim dediğimde saklama bizden , bizim nazarım falan değmez diyen bile oldu 🤪
Series26 h61 valla banada herkes diyodu ama asıl hamile oldugum zaman iki tane yengem bildi hissedip bilenler oluyor ama çogu laf aradıgından diyor 🤷🏼♀️
Seda_123 h61 oooo milletin çenesi durmaz evlendiğimin ertesi günü başladılar 🤣🤣🤣 1 buçuk sene sonra hamile kaldım ama 🤣🤣
Senaatalan1 h61 o diyenler hiç bitmez canım takılma sen onlara 😂 6 yıllık evliyim 2. Kuzuma gebeyim o hamilelik yüzü nasıl olur bi anlamadım gitti 🙈
h61 handhnde o kadar ciddi soruyorlar ki var sende diye ben bile kendimden şüpheye düşüyorum var mı acaba diye 😂