Snamp doktorum mutlaka yaptirmami soyledi bana. Sonucta bebeklerimiz savunmasiz dogacaklar dogum aninda steril olmayan bir aletle kordonu kesilirse kapma ihtimali var. Her ne kadar hepimiz temiz hastanelerde yapacak olsak da bu bir risk ayrica o asi zararsiz. Kendi sagligimiz ve bebegimizin sagligi icin aşı yaptirmaliyiz diye dusunuyorm. En azindan tek dozunu yaptirin