Merhaba arkadaşlar 20 haftalık hamileyim. Lokman hekim akay hastanesine gidenler var mı ? Şuan Adnan kaya hocayı düşünüyorum. Adnan hocaya doğum yapan yada gebelik takibine devam eden var mı ? Hastane nasıl ? Odaları ilgileri alakaları memnun kaldınız mı ? Doğum paketi mi aldınız? Doğum paketinin içeriğinde neler dahil ? Hastanenin muayene doğum ve doğum paketi ücretleri ne kadar? Emniyet personeline indirimi varmış? Yararlanan oldu mu ? Çok soru sordum ama yardımınıza ihtiyacım var ? Yeni doğan ünitesi de var değil mi?