Burcux35 Ben daha doğurmadım canım 😂 27. Haftadayız ‘ da allahın izniyle doğurucaz inşallah 🙏🏻 Ben bülent beye gidiyorum benim 2 akrabamda onda doğum yaptı , gökalp bey var birde aklında olsun ikisini tavsiye ederim. Randevu işi biraz geç veriyorlar yoğunlar ama çok iyi ilgilenirler