Asu20 Bana da doktorum magnorm vermıstı. 3 gun kullandım kendımı ıyı hissettim ama ishal oldugum için bıraktırdı bana
Yprkk Rumeysa52 kemik ağrıları kramplar için içilmesi gereken ilaçlardan canım . Haftalar geçtikçe daha da şiddetleniyo bu ağrılar be magnezyum o kadar rahatlatıyo ki . Ben 1 Aydır kullanıyorum .
Gul2727 Rumeysa52 kramplara çok iyi geliyo birde ağrılara. bir ağrı kesici gibi düşün ben kullanıyorum çok faydasını görüyorum
Seda05 Rumeysa52 doktorum bana eritme verdi. Yarım bardak suya atıyorum içiyorum bidaha günde bitane. Ağrın olursa 2 tane içebilirsin dedi. Herhangi bi yan etkisi olmadı. Daha çok işe yaradı ben faydasını gördüm 😊
DuyguDuman Rumeysa52 ben akşamdan sonra içiyorum suda eriyen hap şeklinde. Sanırım işe yarıyor ve ayrıca metabolizma çalıştırıyot
Busramerve Rumeysa52 bende de gastrit var diasporal ın suda eriyen şasesini kullanıyorum mideme hiç dokunmuyor canım
Tskrncngz Rumeysa52 tavsiyem ilaç yerine maden suyu iç ben hergün 1 tane içiyorum çok şükür şuana kadar hiç kramp olmadı
GuelGltkn Rumeysa52 bende ise yaradi kasilmalarim oluyordu günde 2 kere magenzyum kullanmami istedi doktor ve maden suyu ic dedi kasilmalar azaldi baya