Leyla_Alexandra Bende ilkini düşük yapmıştım,şimdi 14 hafta 3 günlüğüm ama bu haftaya kadar nasıl geldim inan bilmiyorum hep korku ve endişe ,ama kötü şeyleri hep kafamdan attım bebek etkilenir diye , 6 yada 7 haftalıkken kanamam oldu hatta acil de buldum kendimi tekrar düşüyor zannettim çok şükür tutundu ,değerlerim iyi oldu ertesi gün kalp atışını duydum ,bu haftadan sonra endişem ve korkularım bitti çünkü düşük riski olan ayları atlatmış bulunmaktayım sabret canım 4 aylık olunca herşeyi unutuyorsun cinsiyet öğrenince doğumu nasıl yaparım derdine düşüyorsun işte bebek için faydalı şeyler araştırmaya dalıyorsun ,ağır iş yapm a bol bol dinlen 😚 rabbim inşallah o günleri unutturacak sana sağlıcakla kucağına alacaksın 😚 biraz uzun oldu İnşallah faydam olur moralini düzeltmeye