Kızlar bi sorum olucak günlerdir düşünüyorum. Doktorum çatı muayenesi yapmıyorum ben uygun bulmuyorum dedi. İstersende artık sezeryan yapabiliriz dedi. Bende normal olmazmı dedim 41. Haftan dolana kadar beklerim onun için dedi gelmezse sezeryana alırım dedi. Alttan muayene etmiyor kanala girmiş mi açılmam varmı ona göre karar versek dedim riskli buluyorum ben onu dedi. Ne önerirsiniz her türlü fikire açığım kafam allak bullak oldu