Ozge43 Merhaba hanımlar benim 13. Haftada kanamam oldu doktor plasenta yerleşme kanaması dedi bugün 15. Haftada kontrole gittim rahim için kanama birikmesi var dedi bu durumu yaşayan bebeğini kucağına alan var mı ilk hamileliligim çok korkuyorum