Sabah bir uyandım bir ıslaklık hissettim bir dokundum kan bildiğiniz sanki adet olmulum çığlık çığlığa eşimi uyandırdım hemen kalktık doktora gittik benmi gittim cenazemmi gitti ben bilmiyoruum ultrason aletini karnıma koydu ve benim meleğim yaşıyor kalbi atıyor. Rahimde yapışıklık vardı onuda yırtmış düzeltmiş orayı tam gününde ilerliyır 11+2 günlük. Bebek iyi korkma dedi sonra çatala aldı vajinal ultrasonla baktı orsa da bebek de sorun yoktu sonra iki değişik aletle kaşık gibi rahmi açtı baktı. Ve sanki kılcal damar kanaması veya yapışıklığı yırtmış o olabilir ama biz yinede progestron 200 mg fitil sabah akşam başlayalım kesicek kanamayo korkma çok bir kanama yok dinleniyosun ilişki yok ağır iş yapmak yok haftaya çarşamba gel 2 li taramanıda yapalım çocuk düşürmek öyle kolay değil korkma dedi geldim eve fitilimi aldım şimdi uzanıyorum. Böyle bişey yaşayıp sağlıklı ilerleyen gebelikler varmı çok korkuyorum ne olur yardım edin.