Ozge43 Merhaba hanımlar benim 13 haftalıkken kanamam geldi doktora gittim plasenta yerleşmesi dedi bugün kontrole gittigittim rahim içinde kan birikmiş dedi düşük riski dedi bu durumu yaşayan ve bebeğini kucağına alan var mı çok korkuyorum ilk hamileligim