Hnfvndk Kızlar ben unutuyordum bugun aklıma geldı aldım. Kıraz cekırdegı bebegın gazına karın agrısına ıyı geldıgını duydum cogu kısıden bı kesenın ıcınde bebegın karnına koyuluyor. Kıraz geçmeden bıraz alıp cekırdegını ayırın. Hatırlatmak ıstedım
M-Ali Hnfvndk biz e bebek ten reflu yatağı aldığımızda yanında hediyesiydi kiraz çekirdeği kışın çok güzel oluyor
Hnfvndk zuzulice canım nasıl yapıldıgını cok fazla bılemıyorum ama annem cekırdek ayırdın mı dıyınce bugun aldım zamanı gecmeden. Onları bı torba dıkıp ıcıne koyuluyo bebegın gazı v.s oldugunda o sekılde karnına koyuluyo bılıyorum. Iyı gelıyomus. Ilk bebegım denemedım ama yaz oldugu ıcın sansım varmıs kıs olsa kıraz bulamazdık
Kbr1212 E bebekte içinde kiraz çekirdeği bulunan torbalardan var bende onlardan almayı düşünüyorum önereyim dedim😇
sydtns Kiraz çekirdeklerini biriktirip bir kese yapıyorlar hazırda satılıyor zaten ama bebeğe kullanmaadan bir miktar ısıtıyolar miktodalgada eşit sıcaklık oluşuyor diye gaz sancısına iyi geldiğini okumuştum
M-Ali Hnfvndk o torba pamuklu bi kumaş olsun ısıtırken yanmasın dikkat edin mikrodalga da ısıtıyorsunuz 2 dk da zaten ama ben karnına koymadım ayaklarının altına koydum
M-Ali Hnfvndk ısıtılıyor canım yoksa nasıl gazını alsın hemen ısınır geç soğur ben ayaklarının altına koyardım yatağının icide sıcak olurdu
M-Ali Hnfvndk valla onun torbası değişik ben bir kere küçük bir bezin içine koydum isittim yangın çıkıyordu 🤣🤣