İyi akşamlar herkese..
Hamileliğimin 14. Haftasindayim. Yaklaşık 3 haftadır genelde akşamları tansiyonum düşüyor gibi hissediyorum. Tansiyonum genelde büyüğü 8-9-10 civarındadır, 11-12 gibi çıkıyor. Onun sorun yaratacağını düşünmüyorum ama nabzım hep 90 üzerinde 97 civarında oluyor. Doktora söylediğimde tansiyona bakıp normal dedi sadece.. Ama günlük yaşamımı çok etkiliyor bu durum bir anda başım dönüyor, gözlerim kararıyor, sanki başım sıkışıyor..
Buna benzer durumlar yaşayan veya yardımcı olabilecek var mı acaba? Teşekkür ederim şimdiden..