Sunay10 bu nasıl bi muamele allah aşkına ve buna doktor mu deniliyor? Önce bi insanlıgı öğrenseydi keşke. Canım sen şimdi hiç canını sıkma sen mutlaka ve mutlaka arkadaşlarında dediği gibi başka bi doktora git ve o zamana kadar içini ferah tut. Bazen biraz arkadan gelebiliyorlar arkadaşımda da öyle. Ya da başka bir şey bilmiyorum ama hemen kötü düşünmeyelim ve başka doktora gidelim!