Ereneren en iyisi yapmış ben bu doktorları da anlamıyorum gerçekten kendi doktorum risk yüksek bu durum beni aşar perinatolojiye gitmen gerek dedi dünya başıma yıkıldı resmen verdiği o tepki ile daha sonra başka doktora gittim fikir almak için konuşmaları ile içimi rahatlattı ama tabi zaman geçmek bilmiyor yinede 😔 hep düşünce endişe içindeyim