Zzynpp canım ben de yaşadım aynı durumu ikili testim yüksek çıktı 1/195 , 14. Haftada dışardan profa gittim ultrasonda herşey normaldi 2 hafta sora kontrole çaırdı kalpte parlama gördü sonra da amniyosentez yaptırdık. 3 hafta oldu sonuç daha çıkmadı ama doktorum burnu ve ensesi çok normal bi sıkıntı olduunu sanmıyorum dedi sen de içini ferah tut ama amniyosentezi de yaptır derim.