Busrabora Merhaba kızlar ilk kacıncı haftada hissettiniz ve nasıl bir histi? Bende bugun hissediyorum sanki ama daha erken mi bilemedim hissettiğin sey hıckırık mı değil mi
sydtns Busrabora ben hıçkırığı 32 de ayırdım desem inan 😄 öncesinde atış gibi vardı ama kalbimi hıçkırıkmı çözemiyordum çok geç anladım nasıl olduğunu
lilamom Busrabora ben anca 33 de kesin hickirdigini anladim ondan once nasil bisey deyip duruyordum 😂
issss Busrabora 25 haftasinda hiss etdim simdi gun icinde 2 kez 10,15 dakika olmakla hickiriyor oglum. Hickirik sanki ayni yerre, 10,15 dskika boyunca minik tekme atiyor gibi kesinlikle aciiitmiyor. ilk kez oldugunda cok korkmustum
AYsegulusal Busrabora Ben 25 26 haftalarda hissetmeye başlamıştım ama 29. haftada erken doğum riski ile ciğer geliştirici yapıldı ondan sonra daha net hissetmeye başladım şu an 32 haftalığım Günde 3. 4 kere neredeyse on onbeş dakika net hıçkırıyor güzel kızım 🥰🥰🥰
Busrabora sydtns Yasmnnn gulertkn espalp ozgurhayalim tam emin olamadım böyle ritmik bi şekilde pıt pıt diye attı ben hep bunu merak ediyordum hıckırıgı o yüzden direk farkettim bişeyler olunca kalp atısı gibiydi ama kacıncı haftada oluyor ki ilk acaba ben 20. Haftadayım daha erken mi sizce
Yasmnnn Benim baya geç başladı sanırım 34 haftalıktan sonra aynen dediğin gibi ritmik pıt pıt atıyordu :) şimdi bal kızım kucağımda yine hıçkırıyor😍
sydtns Busrabora aonradan edindiğim izlenime göre evet belirli bir süre ve ritmik atışlar hıçkırık 😄 erken hissetmişsindir sen canım 🥰
aslihanyilmaz Busrabora Bende 21 haftamda hissetmiştim hıçkırıktır 10 dk boyunca aynı ritimde attıysa elini koy atan yere anlarsın zaten
ozgurhayalim Busrabora ben ilk kalp atışı gibi hissettim canım 19. Haftada doktorumda hıçkırıyor demişti 😊
Ayguns Bende 30. Haftamda ayırt etmeye başladım canım aynen kalp atışı gibi bir süre ritmik olarak devam ediyor . Günde birkaç kez aynısı oluyor ☺️
Nagihanbayrktr Busrabora ben 29 haftalıkken felan frkettim çevremden biliyodum zaten kalp atışı gibi bişe olduğunu 5 10 dk sürüyor aynı kalp atışı gibi çokkkk tatlı 😻
oyuncakperi Busrabora ben de gecen hafta 20 haftalıkklen pıt pıt hissediyordum canım bgün 21+0 oldum ve inan son günlerde tekmelerini hissediyorum oynamasını hissediyorum. Ki zaten detaylıda tam tekme atarken gördüm ve o hissi yasadım ondan beri artık farkındayım :) yani herkese göre değişir belki ama normal şu hafta için;)
Melek2102 Busrabora yanlis hatirlamiyosam ya 27-28 haftadaydi pit pit atmaya basladi simdi 32 haftalik olduk daha uzun hickiriyo eskiden hemen bitiyodu simdi Bazen daha fazla sürüyo 🥰