Gamzekck_ benimde biraz seçici olduğumu bildikleri için kolay kolay beğenmem biraz herkez takısını alıp gelecek bence en mantıklısı da bu🥰 bir daha değiştir derdi falanda olmayacak,bende yavaş yavaş keyfini çumararak alıyorum.sonuç itibariyle bebek biraz masraflı oluyor daha iyi benim içinde.