gulertkn bana gayet normal dedi birde bugün nst iyi çıkmamış dedi doğumhaneye gönderdi orda 1 saate kadar kaldım hemşireler Dr. ru aradı korkulacak birşey yok ama 1hafta sonra muhakkak gel dediler bi farklılık hissedersen acilden giriş yap dediler kalp atımı duyduğum kadarı ile 120 küsür onu da araştırdım normal ama korkulacak bişey yok ürkütme kendini dediler sadece ama gelde takma geldiğimden beri ağlayıp yatıyorum 😒