@Ozgeliz aynı haftadayız 🙂 benim bu zamana kadar baştan beri hep yan duruyordu çünkü hareket ettiğinde belime doğru vuruyordu doktorda yan durduğunu söylemişti, 3 hafta kadar önce bir gün benim gün içinde ara ara sancım oldu ayaktayken filan birden kalakalıyordum ve o gün hareketlerini dikey bi şekilde hissetmeye başladım, ama yine kasıklarıma vuruyordu, dedim döndü, tabi tecrübesizlikten doğum pozisyonu aldı diye seviniyorum, doktora gittim dönmüş ama ters dedi. İlkini hissettim ama 1 hafta sonra baş aşağı dönmüş dediğinde şaşırdım çünkü hiç bişey hissetmedim, sadece hareketlerini yanlara ve yukarı hissediyordum. Şimdi de tekrar kaburgalarımın altında bir sertlik ve hareketlerini kasıklarımda hissediyorum, o yüzden tahminen yine ters döndü herhalde diyorum. Siz her gittiğinizde ultrasonda bakıyorlar mı? Bana 2 haftadır baktı haftaya bakmıycam dedi yani yarın gidicem ama ultrasondan bakmıycak herhalde. Ama nst ye bağlayan ebe de söylüyor çünkü bebeğe eliyle karnımı sıkıştırarak pozisyonuna bakıp kalbini duyacak şekilde cihazı yerleştirdiği için pozisyonu hakkında yorum yapabiliyor ona sorucam ben de yarın