Merhaba arkadaşlar 22+1 haftalık hamileyim 19-20.haftadan beri bebeğimin hareketlerini net hissediyorum ama 2 gündür sürekli aşırı derece de kasılıyor karnımda bir yere toplanıyor orası semsert oluyor ve bazen canım acıyor bu normal mi acaba bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olur musunuz lütfen