Kubra_ali Elfffff canım stresten o ya bende de iki aydır sürekli gecikme oluyor bizde 4 aydır deniyoruz çok umutlanma
Elfffff Kubra_ali inşallah tez zamanda hayırlısıyla nasip olur canım hepimize 🤲🏻 ben ilk defa geciktim ama klima, tatil vs etkilenmiş olabilir dönemim. İnşallah hamileyimdir 😍