Kivilipastaa ben 37 haftalık hamileyim.1,5 ayda tam 5 kez bayıldım.Hep tansiyonum düşüktür,daha önce hayatımda bayılmadım.Hem tansiyonum hem şekerim düşüyor.Özellikle büyük tansiyon düştüğü için oluyor.Hele kabız olup da ıkınmam gerekmesin.O zaman ya fenalaşıyorum ya da bayılıyorum.Doktorum kabızlık için şurup verdi.Az ve sık beslen,ayran iç filan dedi.Çok da yapılacak bir şey yok.Dikkat ediyorum artık söylediklerine ve yalnız kalmamaya çalışıyorum.Gebelikte bu tip şeyler olabiliyor maalesef.