Merhaba kizlar ben kan sulandirici igne kullaniyorum doktorum ilk oscapar adinda iğne yazdi dunde ignem bitti yenilemeye gittim bu seferde enoks diye bir igne yazmis emin olamadim eczaciya sordum ikisininde icerigi ayni sadece isimleri degisik dedi boyle bir durum yasayan var mi kullanmali miyim