Yagmur_10Takil 4 haftalığım bi daha ki hafta gel kese oluştu mu bakalım öbür hafta da bebek göründü mü sağlıklı bi gebelik mi diye bakalım dedi doktor boş gebelik olabiliyormuş bazen bebek görünmez diye tedirginim hiç yaşayan var mı boş gebelik neden oluyor acaba