Yok kızlar daha doğurmadım. Bugün doktorumuza gittik 39+2 olduk doktor bebeğin hala kanala inmediğini ve göbeğimin yukarıda olduğunu söyledi nst bağlandım sancım çıkmadı sanırım bunlardandır ki bana açıklık muayenesi bile yapmadı Pazartesi 6 da gel yatışını yapalım ancak bu zor bir süreç açılman ve sancın yokken suni ile deneme yapacagız bunun sonucunun %100 normal Doğum olduğunu söyleyemem acı eşiğini bilmiyorum ama suni den sonra sezaryen a aldığım çok hastam oldu ama doğuranda oldu dedi bende doktor hanım Pazartesi’ye kadar bebeğim gelirse kendi gelsin yoksa ben sizden sezaryen randevusu alayım dedim velhasıl kelam bebek Pazartesi ye kadar gelmezse sezaryen yapacagım hiç böyle hayal etmemiştim temizlik yaptım deli gibi evde uzanmıyorum yürüyorum hurmalar sıcak sular olmayınca olmuyor gerçekten şimdi diyorum akışına bırakıyorum ve hayırlısı neyse onu diliyorum siz ne alemdesiniz 🤷♀️