Emel1234 sana şunu söylemek istiyorum sakın tahmin etme yada sana tahmin edenlere kapılma. Bn hep kız istemişimdir keza eşimde ama cevrem erkek senin ki dediler ilkte öyle dediklerinde yalan yok üzüldüm kız istiyor dum. Sonra erkeğe alıştırdım kendimi. 2 gün öncede kız dedi doktor biz şok olduk sanki oğlumuz vardıda kaybettik gibi tepkisiz kaldık sevinemedik bile psikoloji miz alışmış. 30 dk sonra falan idrak ettik sevinç yaşadık. O yüzden cinsiyetsiz gör onu kimseyi dinleme derim