Rumeysa55 ben ilk zeynep hanıma gittim , 5 haftalıktım. 6+4 tekrar kontrole gittim yoktu randevu almıştım aradılar ayrıldı diye hastanede çalışan arkadaşlarım var yönetimde vs yeni gelen doktoru çok önerdiler diğer doktorları da tanıyorum biliyorum denemek istedim iyi ki de denemişim çok memnunum. Şuan 10+4 üm. İkili testimi de Ömer bey yapacak 2 hafta sonra