Kızlar bugün doktor randevum vardı ve bugün tam 26 haftamıza girdik. Herşeyi normal boyu kilosu suyu kordonu kalp atışı. Tek sorun kafası çok aşağıda tam bikini bölgesinin oraya yerleştirmiş dedi doktor. İstersen alttan muayene edeyim rahim ağzını ölçelim dedi. Ben korktum istemedim bişey falan olur diye. Belki değişir pozisyonunu dedim. Kafası altta olduğu için alta baskı yapar dedi. Biraz moralimi bozdu açıkcası😔 sizdede böyle bişey oldu mu hiç. İnşallah değişir pozisyonu ya.