39+0 dan slm kızlar ..bende geçen cuma gittim sancı çıktı nstde açılmam yok diye gönderdi.. sancılar sıklasirsa gel dedi ama bu cuma kontrol günüm geldi tık yok.. inşallah yarın gelir 😅arada bel ağrım oluyo bide sol bacak ağrısı ama devamı gelmiyo.rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah..bide bugün Instagramda doğum videoları çıktı önüme sanki hiç doğum yapmamışim gibi oldum..ama unutuyo insan ya