Bugün dr kontrolüme gittiğimde rahim ağzında açılmam olduğunu,sürekli ıstarahat etmem gerektiğini eğer açılma devam ederse dikiş atılması gerektiğini,yoksa erken doğum olcağını öğrendim..tam olarak ne düşünceni ne hissetcemi bilmiorum.kafam çok karışık..aynı durumda olan bi bilgisi olan varmı?