Sclkcak Kızlar 14+5 günlük hamileyim, bu sabah belim ağrıdı adet sancısı gibi. Daha önceki haftalarda kasık ağrım vardı doktoruma muayene oldum bebeğin sağlıklı kalp atışlarını görüyorum dedi. Sizce bel ağrısı normal mi?
gzde34 Sclkcak canım bizde 14haftalığız hamileliğimin başından beri bel ağrım var yani normalmiş rahim büyüdüğü için için rahat olsun ☺️
Betul23_h Sclkcak Bende 15+3 haftalık hamileyim. Bel ağrısı bende de var ama genelde iş yaptığımda çok ayakta durdugumda oluyor
songulce Ben de 14+3’üm canım. Bel ağrısı bende de var. Dün gittim doktora bebeğim sağlıklıydı maşallah. Kanaman yoksa bel ağrısı önemli bir sorun değil bence canım.
Sclkcak songulce sabah kahvaltı yaparken ağrımaya başladı, kahvaltımı edip biraz uzandım sonra hemen geçti uzun sürmedi Zaten kanamam yok. Doktorum kasık ağrılarımdan dolayı her ihtimale karşı progestan verdi onu kullanıyorum ama gene de endişe ediyorum 😊
Sahtemelek Bizde bugun 13 olduk bel ağrısından duramıyorum bazen kitlenip kalıyorum kalkamıyorum bile
Beyaz1 Bende 14 haftalık hamileyim kasiklarimda hafif hafif agri oluyor belimde hafif agriyor normal mi
Beyaz1 Eygy sanırsam bu haftalarda herkeste oluyor bu şikayetler hayırlısı ile sağsalim yavrularımızı kucaklarımıza almayı nasip eder insallah rabbim
Sclkcak Skn23 gerçekten de öyle ya 😊 her gün bir yer. Yavrularımız iyi olsun başka birşey sıkıntı değil zaten
kertenkeleannesi Sclkcak bende 14 haftalığım ilk başlarda zaten vardı bel ağrısı sonra bi ara geçti şimdi bir haftadır on saniye ayakta dursam ölüyorum sanki😔