laisa kontrole geldim bir de öğrendim ki açılmam varmış bebeğin kafası aşağıdaymış kasığımda çok ağrı var hemen seruma bağladılar ilaç verdiler iğne yaptılar hala serumdayım hiç iyi değilim erken doğum riski var diyor doktorum lütfen dua edin daha 34haftalığız 😭[url=https://hizliresim.com/r094qz][img]https://i.hizliresim.com/r094qz.jpg[/img][/url]
Sifauzun_2 laisa canım benimde 34. Haftada 1 cm açılmam vardı 35. Haftada 2 cm oldu bakalım şuan 36 oldum yarın doktora gidicem senin kaç cm açıkmış
Mkrrm laisa Allah yardımcın olsun kuzum sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏 bende 33haftaligim bugün doktora gittiğimde bebeğimin baya aşağıya indiğini öğrendim istirahat verdi kesinlikle iş yapmamalısın dedi Allah yardımcımız olsun🙏
Mutire En hayırlı zamanda kucakla inşallah yavrunu kuzum ne gelirs Allah'tan.. rabbim bilir zamanını sen iyi ol canımın içi iyi düşünmeye caliş
Sifauzun_2 laisa anladım canım bende 13. Haftadan beri rahim ağzı kısalığından yatıyorum inşallah sağ salim alırız kucağımıza 🙏
laisa Sifauzun_2 evet benim başlarda düşük tehlikem vardı geçti çok şükür çok rahat sürdü hamileliğim ama şimdi 3 hafta yernden kalkmıcaksın diyor doktorum 🥺