Merhaba Hanımlar. Ben 32. Hafta da çalışabilir raporu aldım şu an 34+5 olduk bu süre içinde yıllık izin kullanabilir miyim dr yıllık izinde de çalışır gözüküyorsun olur dedi ama her kafadan bir ses çıktı kafam karıştı kimi hakkın yanar filan dedi var mı aranızda bu konuda tecrübeli olan?