20+3 haftalık hamileyim sorunum şu ayakta 10 dakika kalsam hemen belim siddetli bi şekilde ağrıyo akşamları yürüyüşe çıkıyorum eşimle yemekten sonra karnım çok şişiyor gerginleşiyor biraz kamburlasıyorum yürürken . Sİzde de aynı sorunlar var mı yardımcı olabilcek birileri varsa çok sevinirim 🙏