Naze2005 var canim. Benim idrarimda protein kacagi var duzenli tansiyon takibi yapiyorum , bulanti ,kusma , bas agrisi olursa benimde baslaticaklar. Baya tahlikeli bi durum. Kendini iyi gozden gecir canim. Ben tuzsuz beslenip,bol su iciyorum. 37+4 olduk degerlerim iyi gidiyor cok sukur simdilik. Idrar biriktirmenide protein kacagin olup olmadigina bakacaklar. Ordan anliyolar