Sultanas tam 5 gündür ara ara akıntımla kahve pembe akıntım geliyor benimde. Ve bugün grcikmemim 1. Günü. İlk pespembe geldi sonra böle kahveye döndü yani kahve pembe ana cok acık. Acaba benımde bebek tutunmuş mudur? Deniyorum uzun zamandır bu ay salmıştım iyice ama 😌😌 test yapsam mı bekleeem mi diyorum. Senin gibi sonuçlanır benjmde umarım 🙏🏻