Aysenurannesi Hanımlar doktor rahim tersliği var demişti 15. Haftadayım yapısal birşey mi bu ne demek sakıncalı durumu var mı başına gelen var mı acaba ?
goncasln Aysenurannesi her 3 kadından 1 inin rahmi terstir dr çok önemsemedikleri için çoğu jinekolojik muayenede söylemezler bile. Mavi yeşil göz gibi düşünün.
ipeksfr Aysenurannesi benimde ters cnm hamilelikten önce biliyordum. Yapısal bişeymiş. Halamda öyleymiş mesela☺ Bi sıkıntı olmazmış doğumda zaten dönermiş. Doğumdan sonrada eski halini alır diyorlar
Esrasaglik Aysenurannesi benimde tersmiş bu hafta öğrendim, yani sırta dönükmüş. Doktorum bir kusur olmadığını söyledi bu yaradılışla alakalı kafana takma dedi😊