Az önce doktordan geldim 35+2 günlük hamileyim sürekli gittiğim Dr yoktu başka Dr gittim suyu çok güzel dedi boyu kilosu haftasına göre önde iyi gidiyor dedi doğum pozisyonu almış herşey iyi güzel normal fakat kemiklerinde 1-2hafta gelişim geriliği gözüküyor dedi devlet hastanesi bana şimdi o ne demek dedim endişe etmem gerekirmi yok dedi %99sorun çıkmaz bol sıvı tüket dedi sonrada doğumdan sonra belli olur nst sonucundan sonrada üstünde durma ben sana sorun var demedim bişey çıkmaz dedi anlamadım ben bu doktoru tam nette bişey demedi kafamda soru işareti kaldı kötü bişeymi anlamadım internetten bakıyorum tam anlamıyla doğru düzgün bişeyde yazmıyor doktorda ne dediğini bilmiyor bence sizce önemli bir konumudur aranızda böyle birşey duyan yaşayan oldumu hiç