Arkadaşlar dün yaptığım yemek 2 saat kadar dısarda bekledi ve sonra dolaba kaldırdım bugün de acıkınca öğle yemeğinde yiyeyim dedim dün yaptığım da da hafif acılık vardı çünkü kullandığım zeytinyağı baya acı tat bırakıyor bugün yediğimde daha yoğun hissettim o acılığı acaba bozulmuş muydu eger bozulmuşsada bebeğim e bir zararı olurmu çok korkuyorum 😔 12 haftalık hamileyim.