Merhaba
arkdaşlar sizde de birşeyler yemek isteyip sonra vazgeçme durumu var mı inanılmaz bir şişlik varmış gibi hissediyorum bu yüzden midem birşey kabul etmiyor 7 haftalığım yani doktor çok şiddetli gaz olduğunu söyledi. İnanılmaz bir huzursuzluk var sabahtan beri çubul krakerle duruyorum öyle benim kusmam felan da yok ama anlamadım böyle durumu yaşayan varsa bilgi verebilir mi