Pinarb Bundan 5 seene önce Mersin üniversitesine sabah gittim elinle ismini yazıyorsun daha sekreterler gelmeden. Sonra kayıt açtırıp detaylı ulturasyona giriyordun.
Şimdi geçen sene arkadaşım yine Mersin Üniversitesine detaylıya gitmil bu şekilde dediç bende şaşırdım. 5 sene de hiç mi değişmez diye🙄😂