Haris 2-3 gündür otururken de iş yaparken de sanki alt bölgemde Bi baskı hissediyorum hemen lavaboya gitme ihtiyacı duyuyorum bu şekilde olan var mı? Doktorum geçen hafta rahim ağzı kısalmaya başlamış dedi oğlum 2 hafta önden gidiyo
Tubabulat2018 Haris evet canim bendede var aynisi agrilarimda var hatta dun post actim bu yuzden 35+6yim bende onumuzdeki hafta pazartesi gidicem bakalim ne diyecek soracagim hep. Ama baski yapiyor bana da.
Yagmurrrrrr Haris doktor mı dedi rahim ağzı kısalmış diye bana ebe baktı açılman yok dedi ama kagıtta 1 cm (-) yazıyordu burda niye böyle yazıyor diye sormayı unuttum doktor açılman yok diyincs
Rabiaibrahim0803 Haris canim benimde oyle oluyo ama doktorum normal dedi agirlastigi icin baski yapiyo
Derin6565 Haris bende 40. Haftamdayim gittim 2 cm aciklik nts de sanci cikti ama benim sancim yok 2. Dogumum olacak
Haris Tubabulat2018 doktora sorduğumda kanala indikçe baskı artar dedi ama bu kadar erken olmasını beklemiyordum tuvaletle bütünleştim artık adet ağrısı gibi ağrıda oluyo arada.
Haris Yagmurrrrrr evet canım doktor söyledi ultrasona baktı oğlum Zaten haftasına göre önde oldugu için erken doğma ihtimali yüksek 37-38de doğurursun dedi
Yagmurrrrrr Haris yok adet ağrısı yok sen karında sertleşme var kasılma sancı olarak alttan muayene edildi işte 1 cm (-)yazıyor doktor açılmanyok demişti