0911 çok teşekkür ederim 😊🙏🏻 şöyle başlıyım öyleyse benim 3aylık kan şekeri ortalamam ilk gebeliğim de 7.5 falandı ve düşük yaşadım zaten progesteron hormonu düşük çıktı bebek gelişmedi ve 8ay sonra yani şuan yine hamile kaldım ve kalmaya bile çalışmıyordum 😅 doktora gittim sadece kanda gördü hamileliği ve riskli dedi üni hastanesine git dedi açıkçası başından savdı eğer geleceksen de kalp göz ve dahiliyeye git kendine baktır dedi eşimde benimde kafamız karıştı ne yapmayalım diye biraz anlatır mısın acaba 😔🙏🏻