Tugraveannesi Turna20 menteşe Yücelen hastanesi özgü hanıma gidiyorum canım 38+2 cuma günü sezeryan olacağım inşallah sabırsızlıkla bekliyorum 38 saat kaldı 😍
Turna20 Tugraveannesi maşallah allah bir avazda kurtarsın ben devlet hastanesinde fatih pirinççiye gidiyorum. 9 haftalığım daha
Defne-Efe Tugraveannesi merhaba bende özgü hanıma gıtmeyı düşünüyorum. İkinci gebeliğim ve zorunlu sezeryan olucan. Bşraz doktor ve hastane hakkında bilgi verir misinşz lütfen 🙏🏻
Tugraveannesi Turna20 teşekkür ederim canım benim sağlıkla kucağına al ins o doktoru iyi diye duymuştum
Tugraveannesi Ceyda55 bende özgü hanımla başladm onla bitiriyorum çok memnun kaldım güler yüzü ilgisi çok iyi
Ceyda55 Tugraveannesi biz daha ilk defa gittik ama gerçekten öyle güleryüzlü ilgili insan iyi hissediyo dediğin gibi cinsiyeti de orda öğrendim zaten bizim keçi inat etti göstermedi öğrenmeden göndermem seni merak etme dedi o bile yetiyo insana o an
Turna20 Doktor çok önemli ya, bazı doktorlar bir takım önemli tahlilleri bile istemiyorlar önemsemiyorlar. Bir de insan hamile olunca hassas oluyor doktorun yaklaşımı gerçekten önemli
Tugraveannesi Turna20 kesinlikle öyle özgü hanım her defasında kan idrar sürekli takibini yaptı çok ilgili gerçekten
Defne-Efe Kızlar Merhaba. Yücelen hastanesınde sezeryan dogum yapan bar mı?lütfen bir doktor önerisi ve hastane hakkında bilgi verir misinşz
kedimekim Gönderi çok eski ama Muğlalı hamişler burda mı 😅doğumu nerede yapacaksınız diye hızlı bir giriş yapayım 😇