Merhaba guzeller bizde 25 olduk kizlarimla size bisey sorucam ltfen cevap verirmisiniz deneyimi
olanlar bir iki haftadir bi karnimin sagini sisiriyo kaskati on saniye on bes saniye snra gecyiyo bi sol tarafmda oluyo aynisi gunde 5 7 kere oluyo cok sik degil ama korkuyorm sizce normal mi ayaga kalktgm zaman vajinamda aci oluyo bazen genelde
yoruldugum zaman kntrolume iki hfta dha var cok korkuyorm :(