Tgcmrt Cuma 30 haftalık olucaz ikiz kızlarımla inşallah ikiz postlarda hep küçük haftaları görüyorum kimler var 30 ve üstü 😊
Tgcmrt Aysemlg Ozlem2634 acaba bu 30 üstleri hep doğurdu mu korkuyorum erken gelirler diye bizde hayırlısıyla bi an önce 36 olsak en azından 😢
Sirius Tgcmrt Ozlem2634 Sidelya selam arkadaşlar ben de 24.haftamdayım daha ama ellerimde ayaklarımda şişlik başladı. Çok erken gibi geldi bana .Sizler de ödem oldu mu ne zaman başladı?
Ozlem2634 Tgcmrt sorma bende cok korkuyorum bide bende miyomlarda var oyuzden doktorlar erken olabılır dıyor 34 olsam valla o bıle benım ıcın mukemmel olur ama ins sole 36 cıvarı gelırde sıkıntısız bebişlerimizle eve donerız
Aysemlg Tgcmrt inan o korku bendede var inşallah hayırlısıyla hepimiz 36 ları görürüz zamanında doğarlar bebeişlermiz
Melikeeee03 Tgcmrt hayır canım doktorum 37 38 de alırız demişti geçen hafta muayenede. Geçen hafta nst da sancılarım çıkmıştı 75 80 lerde. Magnezyum yazdı onu kullanıyorum bakalım Cumartesi kontrol var sezaryen gibi verir belki ☺️
Manok Erken dogum riskini bende yaşadım. Suan iyiyim ama yinede hastahanede yatıyorum. Insallh hedef 37 😍sonra gelsin kuzucuklarim
Sidelya Manok 32 haftalıkken 1950ydi ikisi de bakalım 1 haftada ne kadar kilo aldılar sizinkiler ne kadar ☺️
Manok Melikeeee03 37 de saglikla gelirler dimi erken gelmezler ise ben 37 de sezeryanla almayi dusunuyorum 🙏
Eda0606 23.haftadayız. Çok korkuyorum ama nasıl bakıcam nasıl yetişicem diye bazen gece uyku tutmuyor
Ozlem2634 Eda0606 kayınvalıden veya annenin yardım etme ıhtımalı yokmu bende ilk zamanlar bi garıpdım ınsanlar bir bebekle uykusuz yorgun dıye ama dağına göre duman verir allah dıyorum belkı bebişler sakın olur
Tgcmrt Eda0606 aynen bendede var aynı telaş 3,5 yaşında bi oğlum var hemde bakalım macera bizi bekliyor 😥😊😊
Melikeeee03 Manok evet canım inşallah bende 37 yi istiyorum çünkü ailem bayramda memlekete dönecek 37.haftada doğmaları her açıdan iyi olacak