Merhaba arkadaşlar. 11+5 günlük hamileyim. Ablam hemşire bugün kan değerlerine bakalım diye kendisi kan almıştı. Kolesterolüm biraz yüksek çıkmış.209 çıkmış. Doktoru aradım ama sekreteri sonra sizi arayacak dedi. Aranızda bu durumu yaşayan var mı. Kolesterolün yüksek olması ciddi bişey mi yoksa hormonlarla mı alakalı bilginiz var mı