sahanem Seker yuklemesini yaptiran anneler yada yaptirmayan anne adaylari var mi ben cok kararsizim yaptirip yaptirmamk konusunda
Seda05 sahanem ben yaptırdım canım. İlk açlık 87 çıktı. Şekeri içtikten sonra 118 çıktı. Ve çok şükür şekerim yok. Bence yaptırmalısın. Çünkü eğer şekerin varsa sen bunu bilmiyorsan bebeği zararı oluyomuş. Doktorum anlattı.
2lokummannesiii sahanem tartışmaya açık bir konu yaptırmalısın. Çok post açıldı bu konuda ve şeker varsa nasıl sonuçlar doğuruyor netten oku canım burda herkes kendine göre konuşuyor.