Nnurmehmet ay canim ne mutlu sana,cok sevindim darisi basimiza ,bana 2.gun verdi canim ben de ilac almaya basladim bugun 3.gunum hayırlısı bakalım,aslında ilaçsız olur dedi çünkü 3 kere hamile kaldım ama kalbi durdu iki tanesinin,en sonda mart ayında kimyasal oldum,bi de bisey sorabilir miyim ayıp olmazsa biz şimdi ilaç alıyoruz ya canım i,ilaç kullanırken beraberlik yasak mi değil mi ,ne zaman baslicqz soramadim doktoruma ?çok teşekkür ederim bu arada